Mijn aanpak

Een kind kan de was doen. Ik vind het belangrijk dat je gemakkelijk, maar wel effectief aan de slag kunt gaan.  Ik maak je plan daarom zo dat je géén calorieën hoeft te tellen of ingewikkelde berekeningen hoeft te maken. Ondertussen bereik je toch wat je bereiken wilt, want ik stem jouw voedingsplan af op jouw lichaam, jouw doelen, je persoonlijke situatie én je sport/trainingsschema.

Jouw doelen staan centraal. Jij bepaalt wat je belangrijk vindt en hoe hoog je de lat legt. Ik help je je doelen te bereiken op een manier die het beste bij jou past. Daarbij verliezen we het gewenste resultaat natuurlijk niet uit het oog!

Het mag leuk zijn én het moet ook leuk blijven. Bij het opstellen van je plan houd ik zo veel mogelijk rekening met jouw wensen en voorkeuren, zodat je er zin in krijgt om ermee aan de slag te gaan. Hierbij houd ik er rekening mee dat het  en ook op de lange termijn goed vol te houden moet zijn. Voor het blijvend bereiken van goede resultaten moeten de voordelen immers blijven opwegen tegen de nadelen!

Welke resultaten mag je verwachten?

Je krijgt een atletischer en slanker lichaam, terwijl je toch lekker kunt blijven eten. Je gaat ervaren dat afvallen en op gewicht blijven niet langer een strijd hoeft te zijn. Je krijgt een sterker en sportiever lichaam, zonder dat je alles hoeft te laten. Verjaardagen, barbecue’s, of een feestje? Dit hoeft het gewenste resultaat niet langer in de weg te staan!

Sneller betere sportprestaties, zonder meer te trainen. Je wordt sneller sterker en valt af als je dat wilt. Je sportprestaties gaan sneller vooruit en je hebt meer energie tijdens het sporten, thuis en op je werk. Tijdens wedstrijden en/of marathons ga je op een hoger niveau presteren, omdat je beter resultaat uit de voorbereidende trainingen haalt. Niet zo heel verwonderlijk natuurlijk, want met het Persoonlijke Voedingsplan of het Persoonlijke Prestatieplan ga je jouw lichaam op de juiste momenten de (voor jou) juiste brandstof en bouwstof geven.

Verbetering van vermoeidheid en andere klachten. De uren na je training voel je je minder vermoeid, de dag erna heb je meer energie en bij de volgende training sta je fitter aan de start. Je blessures, maag- darmklachten, spierklachten en andere lichamelijke klachten verminderen en zullen in veel gevallen (uiteraard wel mede afhankelijk van je inzet en motivatie) zelfs helemaal verdwijnen.

  • Wil jij ook samen met mij aan de slag?

    Lees dan verder voor de mogelijkheden voor advies en begeleiding.

  • Meer dan 10 kilo afgevallen en eindelijk het gewicht dat ik al jaren wilde bereiken! 

    Review theo mulder horizontaal

    Mijn gewicht was te hoog en dit paste niet bij mijn sportieve ambities. Ik kwam bij SaVa/Marian, omdat zij maatwerk levert. In mijn geval heeft dat geleid tot een goed voedingsmiddelenpatroon, waarbij ik mijn gewicht naar een wedstrijdsportersniveau heb kunnen brengen en de kracht (wattages) heb kunnen behouden.  

    Wat ik echt een kwaliteit vind is dat Marian op het moment dat het niet liep zoals verwacht, ze op zoek ging naar de mogelijke oorzaak. Gestaafd door wetenschap en laboratoriumonderzoek. Daarmee vond ze alsnog een manier die wel aansloeg en waarmee ik nu mijn doelen alsnog succesvol heb bereikt. 

    – Theo Mulder –